masja-in-peru.reismee.nl

Ergens tussen A'dam en Lima

Reacties

Reacties

Ria.

Wat een bijzondere vlucht.
Nou de volgende nog.
Succes en tot horens.

Willemien

Hee Masja,
Wat klinkt dit allemaal leuk! Ik ben blij dat je een goede vlucht gehad hebt. Wij zaten ook tegen het raam geplakt toen we over de Andes vlogen. Of je het aan kon raken!
Masja vind je het goed dat ik een stukje van je eerste belevenissen in onze nieuwsbrief plaats? En die foto mag ik die ook al gebruiken van de brownies? Een hele fijne tijd daar! Ik blijf je "volgen". Doe Alanya de groetjes

Masja

Hoi Willemien,

Is prima hoor! En ik zal alanya de groeten doen! Tot horens, masja

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!